Seminerimizde KURUMSAL YÖNETİŞİM MODELİ referans alınarak şirketiniz
Kurumsal alt yapısı gözden geçirilecektir. Yönetim Kurulu Performansının da gündeme geleceği seminerimiz stratejik bir düşünme toplantısı niteliği taşımaktadır.
İçerik:
Hedef Kitle: Yönetim Kurulu üyeleri, hissedarlar, aile üyeleri, üst yöneticiler, kilit kadro
Seminer Kazanımı: Aile Anayasası Projesine başlama ve /veya kurumsal yapılanma stratejik kararı alınması ya da ertelenmesi.
Süre: 1/2 Gün
Amaç:
Yetkinlik Bazlı Mülakat eğitimi sonrasında, katılımcıların kurum değerleri ve pozisyona bağlı yetkinlik kavramlarını mülakat sürecinde sistematik olarak kullanma, adayların geçmiş tecrübe ve yaşadığı örnek olaylardan yola çıkarak sistematik yaklaşımla adayın mevcut kurum ve pozisyona uyumunu en etkin şekilde tahmin edecek yöntem ve yaklaşımı vermeyi hedefler. Aynı zamanda eğitim, katılımcılara mülakat sürecinde, mülakatı yöneten kişilerin önyargılarının , tutum ve davranışlarının kurum imajını ve işveren değer önermesini nasıl etkilediği konusunda farkındalık yaratmayı amaçlar.
İçerik:
Süre: 2 gün
Hedef Kitle: Bölüm Yöneticileri, İnsan Kaynakları Profesyonelleri
Eğitmen: Aylin Satun Olsun
Amaç̧: “Ayakta kalanlar yok olup gidenlerden ne daha zekiydi ve ne daha güçlü, onlar sadece beklenmedik durumlara daha hızlı uyum sağlamışlardı.” Charles Darwin
Bir zamanlar başarılı şirketler geleceği önceden gören ve gerekli tedbirleri alarak strateji geliştirilen firmalardı. Günümüzde globalleşen dünyada bilişim ve ulaşım da sağlanan hız tedarik zincirindeki oluşan yeni dengeler, teknolojiye kolay erişim ve üretimin ucuz ülkelere kayması ile beraber artan kalite beklentisi düşen fiyat seviyeleri, rekabeti acımasız kılarken geleceği ön görmek ve strateji geliştirme olanaklarını ortadan kaldırmıştır.
Yeni dünyada ne daha zeki olan ve ne daha güçlü̈ olanın artık bir avantajı kalmayıp, beklenmedik olaylara karşı daha esnek olup uyum sağlayanların ayakta kalma sansı giderek artmaktadır.
Günümüz kaos ortamında ayakta kalan firmalar doğru bir liderliği örgütsel ataklık ve sistematik esneklikle birleştirebilen “ÇEVİK ” organizasyonlardır.
Para & Pazar & Personel (3P) kaynaklarının hızlı hareketleri politik ve sosyal karmaşa ve zıtlıklar ile birleşince ön görmenin zorlaştığı bir donemde ancak doğru verilere hızlı ulaşan ve krizleri başlangıcında fark eden esnek ve atak organizasyonlar ayakta kalmakta ve hantal, yanlış veriler ve yavaş̧ analiz süreçleri ile hareket eden şirketler piyasadan çekilmekteler.
Bu bir günlük seminerde şirketlerin liderleri ve onlara krizi yönetmekte en fazla katkı sağlaması gereken Pazarlama, Planlama, Üretim ve Tedarik Zinciri yöneticilerini daha çevik sistemler oluşturmaları için birlikte düşünmeye davet ediyoruz.
İçerik:
Katılımcı Profili: Tüm şirketler üst ve orta düzey yöneticiler
Eğitmen: Cahit Günaydın & Ferhat Sakha
Süre: 1 Gün / (9.45-17.00)
Amaç: Global ekonomide dengelerin anlık değişimi yeni ihtiyaçlar doğurmaktadır. Bu ihtiyaçların en önemlilerinden biri hiç kuşkusuz esnekliktir. Tedarik zinciri yönetimi ve planlama konuları çeşitli kişilerce ele alınan eğitim konuları olmuşsa da Tekstil sektörünün ihtiyaçları ve sorunları açısından pek ele alınıp irdelenmiş bir konu değildir. Bu iki günlük seminer çerçevesinde bu konu tekstil firmalarının gerçekleri doğrultusunda ele alınacak ve rekabet gücü fazla esnek tekstil işletmelerinde tedarik zinciri yönetimi ve planlaması pratik uygulamalar ile sunulacaktır.
İçerik:
Hedef Kitle: Tekstil İşletmelerinde üst ve orta düzey yöneticiler
Eğitmen: Ferhat Sakha-Cahit Günaydın
Süre: 2 Gün / (9.45-17.00)
Amaç: Şirket içindeki tüm çalışanların ekip halinde katılımıyla, mevcut ürün ve proseslerdeki kalite ve verimlilik problemlerini sürekli iyileştirme olarak çözümlemek ve şirketin rekabetçi durumunu devam ettirmek; Katılımcıların, problemlere sistematik yaklaşma ve ekip çalışmasına yatkınlığını geliştirmek. Kalite çemberleri Q7 tekniklerini kullanarak yapılır
İçerik:
Kullanılan teknikler
Katılımcı profili: ilk ve orta kademe yöneticiler, beyaz yaka
Süre: 1 gün
Eğitmen: Cahit Günaydın
Amaç: “Ayakta kalanlar yok olup gidenlerden ne daha zekiydi ve ne daha güçlü̈, onlar sadece beklenmedik durumlara daha hızlı uyum sağlamışlardı. ‘’ Charles Darwin
Ambarlama sistemleri vücudumuzdaki ayaklara benzer. Tüm yükümüzü taşır fakat hep ihmal edilir. Ancak herhangi bir nedenden dolayı durduğu veya sorunlu oldukları anlarda ne kadar önemli ve değerli oldukları anlaşılır. Son yıllarda işletmeler maliyet düşürme ve müşteriye daha hızlı hizmet vermek için ambarlama sistemlerine daha fazla yoğunlaşmış ve daha küçük alanlarda daha hızlı mal teslim ve tesellüm işlemleri ve daha doğru ve güvenilir bilgi konusuna eğilmişler.
Artık eskiden olduğu gibi geleceği aylar öncesinden öngörmek ve ona göre hazırlıklı olmak söz konusu olmadığında günümüzde başarılı ambarlama beklenmedik durumlara hızlı ayak uyduran ambarlardır.
Ancak çevik bir ambar yönetimi yaklaşımı ile doğru, hızlı bilgiye ulaşmak ve hızlı teslim ve tesellüm işlemleri mümkün olmaktadır.
İçerik:
Katılımcı Profili: Planlama ve Kontrol, Ambarlar Üst ve orta düzey yöneticiler
Eğitmen: Ferhat Sakha
Süre: 1 Gün / (9.45-17.00)
Amaç: Kurumların yaşamlarına devam edebilmesini sağlayan en önemli kaynak müşterileridir. Tekstil sektörü içinde bu değişmez bir kuraldır. Mevcut müşterileri elinde tutma ve yeni müşteriler bulma yetisi kurumun geleceğini belirleyen en temel faktördür. Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM), kurum müşteri portföyü, potansiyel müşteri kitlesi, değerlendirilebilen fırsatlar ile kurum içi kaynakların kesişim ve yönetim noktasıdır. Kurumlar iletişime geçtikleri potansiyel ve mevcut müşteri adaylarından topladıkları verileri analiz ederek pazarlama stratejilerini oluştururlar. CRM sistemleri, pazarlama aktiviteleri ile birlikte satış süreçlerinin tüm ayrıntılarını tek bir sistem üzerinden yönetmeyi mümkün kılar. Rekabetin hızla arttığı günümüzde mevcut müşterilerinizi daha iyi tanıyarak ve müşteri bilgilerinizi doğru biçimde kullanarak firmanızın rekabet gücünü arttırabilirsiniz. Unutmayalım ki ; günümüzde en başarılı firmalar, koşulsuz müşteri memnuniyetini ilke edinmiş firmalardır. Müşteri memnuniyeti ancak müşterinin neyi, nerede, ne zaman, hangi amaçla kullandığı veya kullanmayı planladığı sorularına verilecek sağlıklı cevaplarla mümkündür. Bu eğitimde Müşteri Sadakati ve Müşteriyi Elinde Tutma Sanatı üzerine çok ayrıntılı bilgiler sunulacaktır.
İçerik:
Katılımcı Profili: Tekstil ve Hazır Giyim firmalarının Pazarlama Yöneticileri, Mağaza Müdürleri, Ürün Yöneticileri ve Marka Yetkilileri katılım gösterebilir.
Süre: İsteğe bağlı olarak 1 veya 2 günlük verilebilir.
Amaç: Süreç yapılandırma ve iyileştirme yoluyla; verimliği artırmak ve maliyetleri düşürmek takım çalışmasıyla başarılabilir.
İçerik:
Katılımcı Profili: ilk ve orta kademe yöneticiler, beyaz yaka
Süre: 1 gün
Eğitmen: Cahit Günaydın
Amaç: Kurum içi Girişimcilik, yaratıcı ve inovatif fikirlerin kurumdaki çalışanlar tarafından bir girişimci yaklaşımı ile geliştirilmesi ve hayata geçirilmesi yaklaşımıdır. Inovasyon kavramını fikirlerin hayata geçirilmesi , icra etme kavramı ile birleştirir.
Kurum içi girişimcilik bir teknolojik gelişimi değil tam tersine kültürel, iş yapış biçimlerindeki değişimi vurgular.
Kurum içinde farklı paydaşlar vardır; müşteriler, iş ortakları, markalar , çalışanlar… kurum içi girişimcilik mevcuda farklı bakış açısı ile alternatifler oluşturarak değer yaratmaktır. Bir amaç etrafında dış ve iç eko sistemde işbirliği oluşturulursa inovasyon ortaya çıkar.
İçerik:
Hedef Kitle: İş Geliştirme, Strateji, Kalite, Insan Kaynakları Liderleri
Süre: 1 /2 gün
Eğitmen: Aylin Satun Olsun
Kurumdal hedef inovasyon ise tasarım düşüncesi ne zaman nasıl etkili olur ; bu eğitimde öncelikle bunu anlayacağız. Inovasyon ve Büyümeyi sağlamak için tasarım düşüncesi araçlarını ve uygulama araçlarını öğreneceğiz.
İçerik:
Hedef Kitle: Strateji,İş geliştirme, ınsan kaynakları,Pazarlama profesyonelleri ve yöneticileri
Süre: 2 gün
Eğitmen: Aylin Satun Olsun
Amaç:
İçerik:
Hedef Kitle: Tüm Çalışanlar
Süre: 1 /2 gün ya da 1 gün
Amaç: Eğitim içeriğinde her devirde liderlik profil ve özelliklerinin nasıl değiştiğine değinilerek, farklı lider modellerinden örnek verilir. Otantik Lider özelliklerinin günümüzde neden öne çıktığı anlatılarak, kurumların liderlik değerlendirme ve gelişim araçlarına neden yatırım yaptığına dair genel bir tartışma ve değerlendirme açılır.
Hedef Kitle: Orta ve Üst düzey yöneticiler
Şu anda yaklaşan etkinlikler bulunmamaktadır.
E-Posta: info@asocompany.com.tr
Tel: 0 216 606 31 95
FAx: 0850 5223403